Eti Petito’nun marka vaadi, ürün kategorisinin değişen önceliklerine göre nasıl şekillenmeliydi?

Eti Petito, tutarlı iletişimiyle yıllardır çocukları hareket etmeye çağırıyor. Ürün ile doğrudan bağ kurmayan bu sorumlu marka daveti iletişimi, müziğin etkili ve ısrarlı kullanımı ile başarılı marka bilinirliği skorlarına yol açmış. Ancak, markanın içinde bulunduğu kategorideki tüketici eğilimleri bizce ürüne dair başka bir çarpıcı gerçeğin iletişimin yapılmasını gerektiriyordu: Bol süt içeriği. Bu stratejik bakış açısıyla Petito Ayıcık Maskotu’nun görünümü, Eti Petito Ürün Ambalajları ve Eti Petito iletişimindeki öncelikleri değiştirmeyi önerdik. Markanın sadık tüketicilerinin aşina olduğu iletişim kodlarını markanın yeni stratejik önceliklerine göre yeniden oluşturduk.

Tarih: 20.04.2018

Benzer İşler