Bir sanat sergisinin reklamı, o sergideki işlerin reklam mecralarında gösterilmesinin ötesine nasıl geçmeli? Konu bir sanat sergisinin reklamı olduğunda genel geçer seçim, her biri birer görsel iletişim materyali olan sanat işlerini, başka bir görsel iletişim materyali ile ifade etmekten kaçınmak oluyor. Çünkü reklam içeriği olan görüntü ve tasarımın, o sanat işinin anlamıyla kurduğu ve kuracağı hassas ilişki türlü risklere gebe. Biz tabii ki zoru seçtik ve bu riskte yol alan bir iletişim rotası çizdik. Canan’ın işlerinin ta derinlerine indik ve oradan işin özüne dair bir cevherle çıktık. Sergiye dair ama sergide olmayan, sergiye eşlik eden ama serginin aksisedası gibi duyulan bir iletişim tasarımı yaptık. Bütün ekranlarda reklam filmimizle, sokakta stencillerle, fiziksel temas noktalarında etkileşimli tanıtım materyallerimizle sanatseverlerle muhabbet kurmayı başardık.

Tarih: 26.9.2017