Böyle spor kulübü reklamı olur mu?

Beşiktaş için tasarladığımız marka dönüşümü yolculuğunda bir sonraki seviyeye geçiyoruz. Spor kulübü ve taraftar ilişkisindeki doğru nabızları tutarak, temkinli markalaşma adımları attık. Şimdi vites yükseltiyoruz. Taraftarlığın arkasındaki aidiyet, kendini ve yaşam tarzını ifade etme motivasyonlarına derinleşiyoruz. Beşiktaş’ın ticari hedefi olan 100 Milyon taraftar için, dünyada alışılagelen spor kulübü iletişimlerinden farklı bir yola giriyoruz. Bir yaşam tarzı ürünü iletişimi bakış açısıyla kurgulanmış reklam kampanyamıza başlıyoruz. Taraftarların yarattığı bir motto’nun anlamını, Mevlana Celaleddin Rumi’nin şiiriyle zenginleştirerek; İstanbul’dan dünyaya insani müştereklerde buluşma erdemiyle çağrıda bulunuyoruz. Beşiktaşlı olmanın yeni global tanımı için ilk tohumları ekiyor, ilham veriyoruz. Filmimiz yayınlandıktan bir saat sonra, #ComeToBeşiktaş hashtag’inin Twitter’da organik olarak Worldwide Trends arasına girmesi de çağrımızın karşılık bulduğunu ortaya koyuyor. Tasarladığımız iletişimin diğer fazları, bir yıla yayılacak. Kampanya; Avrupa, Asya, Orta Doğu, Uzak Doğu ve Afrika’daki öncelikli ülkeler ağırlıklı olmak üzere; TV, outdoor, basın ve sosyal medyada yayında olacak. Öte yandan kampanyaya dair aktivasyonlar, promosyonlar ve event’ler yapılacak.

Tarih: 15.1.2018

Benzer İşler