Cornetto Yalın’la özdeşleşmiş marka iletişimini, bir sonraki seviyeye nasıl taşımalıydı?

Aşk ile özdeşleşen markanın 2016 iletişimini, gençlerle ve gençler arasında diyaloğa yol açacak bir temayla yapmaya karar verdik. Türkiye’ye adapte edilecek global temayı bize özgün bir şekilde yorumladık. Aşkta ilk adımı kızlar atsın önerisiyle gençlerin karşısına çıktık. Bu yüzden şarkımızı bir kadın seslendirmeliydi. Bu mesajı konvansiyonel mecraların ötesinde sosyal medya ve dijital aktivasyon fikirleriyle destekledik. Videomuz Youtube’da yılın en çok izlenen videosu oldu. Kristal Elma’da YouTube özel ödülü, Felis’te ise Markalı İçerik ve Eğlence kategorisinde ödüle layık görüldü. Kampanyanın başarısı, markanın iletişim ezberini bozarak, iletişimini yeni bir seviyeye taşıdı.

Tarih: 11.5.2016