Dünya piyasalarına iddialı giriş yapmak isteyen global bir nargile tütünü markası nasıl tasarlanmalıydı?

Nargile tüm dünyada hızla büyüyen ve popüler kültürdeki etkisi gün be gün artan bir alışkanlık. Ortadoğu ve Afrika’nın yanı sıra Avrupa ve Amerika’da da her yıl hız kesmeden büyüyen bir nargile tütünü pazarı var. Tüketici yaşının gençleşmesine ve sunulan küçük yeniliklerin bile heyecan uyandırmasına rağmen nargile tütünü markalarında ezbere dönüşmüş yaklaşımlar hakimdi. Bir kaç büyük markanın domine ettiği pazarda, tüm oyuncular adeta sözleşmişçesine aynı marka tasarımları, ürün çeşitleri ve pazarlama aksiyonlarıyla faaliyetteydi. Bu oyunu bozmaya karar verdik. Bir şeyleri değiştirmekle yetinmedik, devrim yaptık. Sadece aylar içinde dünyanın en dikkat çeken nargile tütünü markası olduk. Revoshi, şu günlerde dünyanın 4 kıtasındaki onlarca ülkeden gelen siparişlere yetişmek için gece gündüz çalışıyor. Bize de Türkiye’den global bir nargile tütünü markasını çıkarmış olmanın gururu kalıyor.

Tarih: 27.09.2019