Günsan Elektrik Sistemleri, nasıl bir iletişim stratejisiyle ve hangi mesajla ilk nihai tüketici iletişimini yapmalıydı?
Schneider Elektrik tarafından satın alındıktan sonra yeniden yapılanma sürecine giren markaya, yeni bir yol çizmeliydik. Elektrik ürünlerinden nihai tüketicinin temel beklentisi olan “güven” duygusuna odaklanmaya karar verdik. Markanın B2B ağırlıklı iş gerçeğini kucaklayacak ve farklı alanlardaki ürünlerini kapsayacak bir slogan önerdik: Ailem için çalışan Günsan. Bu büyük marka dönüşümünü TV’de duyuracak reklam kampanyasını “Babalar Gibi” kampanya söylemiyle tasarladık. Markanın bütün iletişim kanallarında, mekanlarında, ürünlerinde, materyal tasarımlarında bu kampanyanın ve marka dönüşümünün uygulamalarını yaptık.
Tarih: 12.04.2016