Bir spor kulübü markası, ticari bir etkiye yol açmak üzere, fanlarıyla nasıl bir iletişim çerçevesinde etkileşim kurmalıydı?
Taraftarlara kendilerini müşteri olarak hissettirmeyecek ama bir reklam kampanyasının üstlenmesi gereken görevleri başaracak iletişim mümkün mü? Fan bazı yönetimiyle pazarlama iletişiminin kesiştiği ve ayrıldığı ince çizgilerde itina ile yürümeliydik. Dünyada benzerine pek rastlanmayan, Muhabbet’in kurucu ekibinin “GururLan” iletişim kampanyası ile daha önce, daha küçük çapta deneyimlediği bu modeli, daha uzun vadede işe yarar halde kurgulamalıydık. Bu video ile lansmanını yaptığımız “Efendi Beşiktaş” iletişim platformu, tüketici markaları dünyası için uzun, spor iletişimi dünyası için “çok uzun vadeli” bir iletişim kampanyasına, başarıyla başladığımızın resmidir.
Tarih: 15.09.2016