Türkiye’deki kadınlarda davranış değişikliğine yol açmayı hedefleyen Brita, ilk ATL iletişimini nasıl yapmalıydı?
Su gibi hayati bir ihtiyacı tüketme konusunda kabul görmüş doğruları değiştirmek zor görev. Musluk suyunu filtreleyerek, içme davranışını teşvik edecek iletişim stratejisini oluştururken uzun vadede dönüş hedefleyen bir kampanya tasarımı üzerinde çalıştık. Hem konunun zorluğu hem de iletişim kaynaklarının yönetimi dolayısıyla önce sahadaki görünürlüğü, daha sonra temel birebir iletişim materyallerini tasarladık. Ardından, davranış değişikliği için bir rol model olması gerektiğini önerdik. Belirlediğimiz rol model: Pınar Altuğ ile Tv reklamı, özel Tv uygulamaları, sosyal medya içerikleri ve birebir etkinlikleri kapsayan yeni bir kampanya fazı hayata geçiyor.
Tarih: 6.11.2017